Voorbereiding op de komende trip.

28 augustus 2020 - Noord-Beveland, Nederland

Vrijdag 28 augustus

Vandaag onze Martha een poetsbeurt gegeven. Dat was nodig van de weken dat ze op haar plekje stond te wachten om er weer op uit te gaan. De zwarte strepen verdwijnen en ze staat weer blinken als een 29 jarige.
Door Corona en de vakantie samen was het zo druk overal dat we lekker zijn thuis gebleven om zo ook een ander de ruimte te gunnen om vakantie te vieren.
Nu mag Martha weer van stal, nog een paar dagen en dan weer op route.

Beetje bij beetje ligt alles weer op zijn plekje in de camper. Nog een paar laatste dingetjes die moeten gebeuren en dan weer zien waar we terecht komen.
Een reis die anders zal zijn dan alle anderen. Met andere voorbereidingen en weinig planning. Een route in gedachten waar we zo weer vanaf kunnen wijken. Corona maakt het allemaal wat spannender.
We kunnen niet plannen omdat we niet weten wanneer een regio op oranje gaat.

De reisverzekering gebeld  voor wat inlichtingen en de app van Buitenlandse zaken op de telefoon voor de directe berichtgevingen  die dagelijks kunnen veranderen en waar we rekening mee kunnen houden. We willen uit de oranje gebieden blijven en dat kan nu dagelijks veranderen.

Druktes zoeken we nooit op dus daar zullen we geen last van hebben. Maar mondkapjes die zeer tegen ons zin zijn hebben we nu bij ons omdat we er niet aan ontkomen wil je inchecken op een camping en je moet ook onderweg tanken en om boodschappen.

Frankrijk staat op onze  planning richting de Franse kust en onderlangs de Loire richting Jura. Maar ook Zwitserland of Duitsland kan nu zomaar op onze pad komen. Dat ligt op dit moment hoe het virus zich houdt de komende tijd. Des ondanks hebben we er veel zin in en zijn we blij dat we een paar weken er op uit kunnen.

De Tomtom bijgewerkt, de park4 night app en diverse boeken, kaarten mee en we zien wel.  Het weer lijkt ook beter te worden volgende week. We hebben er zin in.

1. Ineke:
    30 augustus 2020
    Een hele fijne vakantie geniet er van zodat de "batterij" voor de komende winter weer opgeladen wordt.