25 juni 2020

25 juni 2020 - Dieppe, Frankrijk

Gisteravond geen bereik en heel slecht internet. Blogje van Martha bleef achterwege. Nu lunch pauze 150 km van Calais. Op de terugweg naar huis.

We werden een klein beetje moe van de kano's aan de overkant. Zijn er heel veel die elke morgen in het water moeten en ook allemaal in de avond op de kant. Een bezigheid die zo de dag doorgaat.

Een hele dag het geluid van vuil containers. Wat versterkt wordt door de kloof.
Voor de rest was het een heel leuke kleine camping.

Vanmorgen op tijd vertrokken met weer prachtig weer. Het zonnetje deed flink zijn best. Jammer dat bij het inhalen van een Belgische vrachtwagen de chauffeur een blik bier naar buiten gooide en onze camper net miste. Het ging rakelings langs de cabine. Ik moet er niet aan denken dat je zoiets op je voorruit krijgt.

Ik snap zulke akties dan ook niet vooral als je daarna wil passeren hij naar de linkerbaan wil komen zonder enige reden. Gelukkig konden we hem achter ons laten omdat we net iets harder rijden Misschien had hij een hekel aan campers. Dat zou kunnen. Maar bier drinken smorgens om 10 uur zegt ook wel wat. Het is warm weer eigenlijk te warm nu heerlijk even rust in de schaduw.